سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوارض امبدینگ شکم برای لاغری

اضافه وزن و چاقی از جمله معضلاتی می‌باشد که ممکن است بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن دست و پنجه نرم کنند و در عین حال به دنبال راه‌کاری کم عارضه برای رهایی از این وضعیت باشند. شکم یکی از نقاطی است که سریعا چربی در آن تجمع می‌کند و می‌تواند سبب شود اندام فرد زیبایی خود را از دست بدهد. در این حالت می‌توان لاغری با نخ را به چنین افرادی که قصد دارند با روشی مناسب وزن خود را کاهش دهند و از چربی‌های شکم خود رهایی پیدا کنند، پیشنهاد کرد. البته این روش در کنار مزایایی که دارد، ممکن است در برخی از افراد با عوارضی همراه باشد که ما در سوزنیران قصد داریم در ادامه مطالبی را در این خصوص برای شما بیان کنیم.

اگر شما هم از چاقی موضعی در ناحیه شکم خود رنج می‌برید و می‌خواهید اطلاعاتی را در مورد لاغری با نخ، مزایا و عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سوزنیران، بهترین مرکز طب سوزنی و لاغری با نخ در تهران

کاهش وزن به کمک روش‌های مختلفی قابل انجام می‌باشد که یکی از آن‌ها، امبدینگ یا لاغری با نخ است. باید توجه داشته باشید که انجام هر روش درمانی برای کاهش وزن و لاغری، نیازمند مراجعه به پزشکی متبحر و با تجربه کاری بالا است تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مرکز طب سوزنی سوزنیران به مدیریت دکتر سید جعفر محقق با بیش از 10 سال سابقه در زمینه انجام طب سوزنی و لاغری با نخ توانسته رضایت حداکثری مراجعین خود را جلب کند. دکتر محقق بین سال‌های 88 تا 90 پژوهشی گسترده بری روی مبحث امبدینگ انجام داده و در سال 1390 در دانشگاه شهید بهشتی پس از ارائه‌ آن به عنوان مدرس رسمی امبدینگ انجمن طب سوزنی منصوب شده است.

در عین حال سوزنیران خدمات بسیاری را به مراجعین ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

  1. طب سوزنی
  2. امبدینگ (لاغری با نخ)
  3. میکرونیدلینگ با درماپن
  4. استفاده از دستگاه‌ها فارادیک و کویتیشن
  5. استفاده از درومالر و روش بادکش درمانی
  6. پی آر پی
  7. مزوتراپی

لاغری با نخ چیست؟

لاغری با نخ یک روش غیر تهاجمی برای کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام است که به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت کمترین هزینه، بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

در واقع در این روش متخصص سعی دارد که نخ‌های لاغری که از جنس Catgut و به صورت قابل جذب هستند را در نقاطی از بدن هم‌چون شکم که چربی‌ها در آن تجمع دارند، قرار ‌دهد تا با انجام این‌کار سبب افزایش خونرسانی به بافت‌های سلولیتی که تبدیل به چربی شده‌اند، شود و در نهایت با این روش به لاغری موضعی در این نواحی کمک کند. با گذراندن این دوره درمانی و پس از گذشت حدودا یک ماه از انجام لاغری با نخ، نتایج آن‌را به وضوح مشاهده خواهید کرد. نکته قابل توجه این است که پس از قرار دادن نخ در نقاطی هم‌چون شکم که دچار چاقی شده است، باید انجام طب سوزنی را جهت تحریک بیشتر انجام دهید تا نخ‌ها به مرور جذب بدن شده و سبب لاغری موضعی در ناحیه مورد نظر شوند.

جالب است بدانید که شما پس از انجام روش لاغری با نخ می‌توانید به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. در واقع انجام فعالیت‌های روزمره می‌تواند نواحی که در آن‌ها نخ انداخته شده است را به خوبی تحریک کند و روند لاغری را تسریع بخشد.

چه مدت زمان باید برای لاغری با نخ صرف کنید؟

زمانی‌که فردی برای لاغری با نخ اقدام می‌کند باید هر 3 یا 4 هفته یک بار این‌کار را در مرکز امبدینگ مورد نظر خود انجام دهد و در فاصله بین جلسات نیز نرمش‌هایی را داشته باشد که روند لاغری وی سریع‌تر پیش برود. معمولا بعد از یک دوره درمانی 3 ماهه، می‌توان تاثیرات مثبت را مشاهده کرد، البته شایان ذکر است که استفاده از نخ‌های Catgut نیز در کاهش مدت زمان جلسات درمانی موثر هستند و می‌توانند سبب کوتاه‌تر شدن مدت زمان این روش درمانی شوند.

لاغری با نخ به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

لاغری با نخ از جمله روش‌های درمانی است که بسیاری از افراد می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای آن را انجام دهند، اما در عین حال برخی از افراد هستند که با توجه به شرایط به خصوصی که دارند؛ نباید این روش درمانی را برای کوچک کردن شکم خود پیش بگیرند که در ادامه نیز به آن‌ها اشاره شده است.

  • خانم‌های باردار یا شیرده
  • افراد دچار به مشکلات پوستی
  • افراد دچار به بیماری‌ قلبی
  • افراد دچار به عارضه عفونت فعال
  • افراد حساس به نخ‌های بخیه قابل جذب

مزایای نخ انداختن شکم برای لاغری

نخ انداختن شکم برای لاغری یک روش غیر تهاجمی به شمار می‌آید که مزایای بسیاری دارد. از این رو در ادامه به مزایای درمانی این روش اشاره شده است.

  1. نخ انداختن شکم برای لاغری، یک روش غیر تهاجمی است.
  2. لاغری با نخ اثربخشی سریع‌تری دارد و ماندگاری مناسبی خواهد داشت.
  3. این روش درمانی برای کاهش چربی نواحی مختلف هم‌چون شکم، پهلو و ران مناسب است.
  4. اگر روش لاغری با نخ را پیش بگیرید، نیاز به رژیم‌های غذایی سخت و انجام ورزش‌های طولانی مدت نخواهید داشت.
  5. یکی از مزایای نخ انداختن شکم با نخ برای لاغری، دوره نقاهت کوتاه مدت آن است.
  6. لاغری با نخ می‌تواند کلاژن سازی در پوست شما را بیشتر از گذشته کند و همچنین به جوانسازی و سفت شدن پوستتان کمک خواهد کرد.
  7. هزینه مناسب‌تر نسبت به دیگر روش‌های درمانی، یکی دیگر از مزایای لاغری با نخ است.

عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری

نخ انداختن شکم ممکن است در مواردی افراد را دچار عوارضی کند. البته این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن و استفاده از نخ‌های بسیاری نازک، تقریبا هیچ‌گونه عوارض جدی برای شما به همراه نخواهد داشت. چرا که احتمال عفونت در این روش درمانی یک در 300 و احتمال حساسیت به آن نیز یک در 400 است، پس می‌توان متوجه شد که این روش به خوبی عمل می‌کند و در عین حال عوارض زیادی ندارد. از این رو در ادامه به برخی از عوارض نادر لاغری با نخ اشاره شده است.

  • احساس گُر گرفتگی در ناحیه تحت درمان
  • دفع مواد شیری رنگ در ناحیه‌ای که امبدینگ انجام شده است.
  • امکان ایجاد کبودی و خونریزی در حد چند قطره
  • احساس درد جزئی و خفیف در ناحیه تحت درمان
  • در عین حال باید اشاره کنیم که رخ دادن این عوارض در 48 ساعت اول امری طبیعی است و در صورت ادامه دار بودن آن‌ها باید با پزشک معالج در این زمینه مشورت کنید.

کلام آخر …

همان‌طور که مکررا در مطالب بالا ذکر شد، لاغری با نخ روش درمانی غیر تهاجمی و کم عارضه‌ای است که می‌تواند به افرادی که با چاقی موضعی در اندام‌های خود هم‌چون شکم مواجه هستند، کمک کند. البته این روش ممکن است در برخی از افراد عوارضی را ایجاد کند که با توجه به این موضوع ما در سوزنیران سعی بر این داشتیم مطالبی در رابطه با عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری را برای شما عزیزان بیان کنیم.

 

راه‌های ارتباطی با سوزنیران:

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – روبروی مترو شریعتی – کوچه زرین – پلاک 31 – واحد 10

شماره تماس‌های مطب:

22904799-021

26414399-021

22894908-021

 

منبع: وبلاگ دکتر سلام